ΔΝΣΗ Π.Ε. Ν. ΔΡΑΜΑΣ

το μέλλον ανήκει στα παιδιά
"...γιατί έχουν ιδέες δικές τους ...γιατί η ψυχή τους κατοικεί στο σπίτι του αύριο
...γιατί η ζωή δεν σταματά στο χτες ...μην προσπαθείς να τα κάνεις όμοιά σου"
Χαλίλ Γκιμπράν

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
Νηπιαγωγεία Διεύθυνσης Π.Ε. Ν. Δράμας

Κάντε κλικ στην διεύθυνση του σχολείου για να δείτε την τοποθεσία του στον χάρτη.

Ονομασία Νηπιαγωγείου Μόρια Δυσ-πρόσιτο Ταχυδρομική Διεύθυνση Τηλέφωνο F A X
1 1ο Δράμας 2/θ Α

25210-25216 25210-25918
2 2ο Δράμας 2/θ Α

25210-24602 25210-24602
3 3ο Δράμας 2/θ Α

25210-35232 25210-35232
4 4ο Δράμας 2/θ Α

25210-31692 25210-31692
5 5ο Δράμας 2/θ Α

25210-31697 25210-31697
6 6ο Δράμας 2/θ Α

25210-33696 25210-58127
7 7ο Δράμας 2/θ Α

25210-23482 25210-23454
8 8ο Δράμας 2/θ Α

25210-24809 25210-24809
9 9ο Δράμας 2/θ Α

25210-31694 25210-31694
10 10ο Δράμας 2/θ Α

25210-36890 25210-36892
11 11ο Δράμας 2/θ Α

25210-25098 25210-25091
12 13ο Δράμας 2/θ Α

25210-24158 25210-24158
13 14ο Δράμας 2/θ Α

25210-22151
14 16ο Δράμας 2/θ Α

25210-30695 25210-39193
15 17ο Δράμας 2/θ Α

25210-33771 25210-33771
16 19ο Δράμας 2/θ Α

25210-34458 25210-34468
17 21ο Δράμας 1/θ Α

25210-31729 25210-31729
18 22ο Δράμας 2/θ Α

25210-36767
19 25ο Δράμας 1/θ Α

25210-30193 25210-30193
20 26ο Δράμας 1/θ Α
  • Εργατικές κατοικίες προαστείου-Μαυρόβατος
25210-83867 25210-83867
21 27ο Δράμας 1/θ Α

25210-21506 25210-24330
22 Αρκαδικού 2/θ Α

25210-36597 25210-34593
23 Νέας Αμισού 2/θ Α

25210-36225 25210-36225
24 Νέας Σεβάστειας 1/θ ?? (Αναστολή λειτουργίας) Α
  • Νέα Σεβάστεια - Δράμα
25210-83242 25210-83442
25 Ειδικό 1/θ??  Α

25210-36336 25210-36336
26 1ο Αγ.Αθανασίου 2/θ Β

25210-66583 2521066583
27 2ο Αγ.Αθανασίου 2/θ Β

25210-67791
28 Αδριανής 1/θ Β

25210-82418 2521082418
29 Αργυρούπολης- Σιταγρών 1/θ Β

25210-95273
30 Βαθύτοπου 1/θ (Αναστολή Λειτουργίας) Ζ
  • ΝΑΙ
25230-41307 2523041280
31 Βώλακα 2/θ ΣΤ
  • ΝΑΙ
25230-23705
32 1ο Δοξάτου 2/θ Β

25210-67460 2521067460
33 2ο Δοξάτου 1/θ Β

25210-67145 2521067145
34 1ο Καλαμπακίου 2/θ Β

25210-51948 2521051948
35 2ο Καλαμπακίου 2/θ Β

25210-51920 2521051920
36 Καλαμώνα 1/θ Γ

25210-94260 2521094260
37 Καλής Βρύσης 1/θ (Αναστολή Λειτουργίας) Δ

25220-51297 2522051297
38 Καλλίφυτου 1/θ Β

25210-98255 2521098255
39 Καλού Αγρού 2/θ Β

25210-96189
40 1ο Κάτω Νευρ/πίου 2/θ Ε

25230-22618
41 2ο Κάτω Νευρ/πίου 2/θ Ε

25230-22795
42 Κεφαλαρίου 1/θ Γ

25210-86110
43 Κουδουνίων 1/θ Β

25210-96543
44 Κυργίων 2/θ Γ

25210-71777
45 Μαυροβάτου 1/θ Β

25210-83702
46 Μαυρολεύκης 1/θ (Αναστολή λειτουργίας) Β

25210-93533
47 Μικρόπολης 1/θ Δ

25220-31207 2522031207
48 Μικροχωρίου 1/θ Β

25210-83101 2521083101
49 Μοναστηρακίου 1/θ Β

25210-85349
50 Μυλοποτάμου 1/θ Β

25210-81002
51 Νεροφράκτη 1/θ (Αναστολή) Γ

25210-51662
52 Νικηφόρου 1/θ Γ

25210-90160
53 1ο Ξηροπόταμου 2/θ Β

25210-92296
54 Παρανεστίου 1/θ Ε

25240-22498
55 Περιθωρίου 1/θ ΣΤ
  • ΝΑΙ
25230-31121 2523031164
56 1ο Πετρούσας 2/θ Β

25220-41184
57 1ο Προσοτσάνης 2/θ Β

25220-22757
58 2ο Προσοτσάνης 2/θ Β

25220-22587
59 Φτελιάς 1/θ Β

25210-66752
60 Φωτολίβους 2/θ Γ

25210-93252
61 1ο Χωριστής 2/θ Β

25210-42231 2521042231
62 Ειδικό Κ. Νευροκοπίου(Αναστολή λειτουργίας) Ε 66033 Κ.Νευροκόπι 25230-22291 2523022291
 
Πρέπει να κάνετε είσοδο για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις ανακοινώσεις της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας. Η χρήση απευθύνεται μόνο στα σχολεία του νομού μας.

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Σχολικό Έτος 2017-18)

Η Πράξη αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία γενικής αγωγής από εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο θα υποστηρίζει τους μαθητές στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό, την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών με αναπηρία με Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και την υποστήριξη όσων μαθητών απαιτείται από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό/σχολικοί νοσηλευτές για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας.

Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Στο πλαίσιο αυτό απασχολούνται εκπαιδευτικοί, οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών τους. Επίσης, απασχολείται το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ).

Η Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη των ΑμΕΑ είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης των ΑμεΑ στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.


 

 Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σχολικό Έτος 2017-18)

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των τμημάτων ένταξης (ΤΕ) – που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης –, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες, που είναι προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης και έχει ως στόχο την ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης.

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και κατά τη συνεκπαίδευση στα γενικά σχολεία, εφαρμόζονται ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα, ανάλογα με τις αναπηρίες και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, για όσο χρονικό διάστημα είναι αναγκαίο ή και για ολόκληρη τη διάρκεια της σχολικής ζωής τους.

Στους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχεται ΕΑΕ, η οποία -στο πλαίσιο των σκοπών της προσχολικής, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, τριτοβάθμιας, μη τυπικής, άτυπης και δια βίου εκπαίδευσης- επιδιώκει να αναπτύξει την προσωπικότητά τους και να τους καταστήσει κατά το δυνατόν ικανούς για αυτόνομη συμμετοχή στην οικογενειακή, επαγγελματική, κοινωνική και πολιτισμική ζωή.

Στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης, προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Τμήματα Ένταξης, καθώς και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικό (ΕΒΠ). Επίσης, χρησιμοποιείται το διαθέσιμο προσβάσιμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και ειδικά εργαλεία για την εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων.


 

 

Ενημερωτικό Κείμενο

των Πράξεων «Πρόγραμμα Εισαγωγής Η/Υ και Συναφούς Εξοπλισμού σε Δημοτικά Σχολεία για μια Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία» ΑΠ 1,2,3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το έργο είχε ως στόχο την προμήθεια και τον εξοπλισμό 1022 Δημοτικών Σχολείων, ως εξής:

Εξοπλίστηκαν 198 Δημοτικά Σχολεία τα οποία είναι ενταγμένα στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), με ένα κινητό εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο λειτουργεί ως κινητή τάξη, για όλα τα μαθήματα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, δομημένη καλωδίωση, τοπικό δίκτυο για τη σύνδεση των Η/Υ με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και τα λογισμικά λειτουργίας.

Οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες, δηλαδή 174 μονοθέσια, 426 διθέσια και 224 τριθέσια δημοτικά σχολεία  εξοπλίστηκαν  με έναν φορητό υπολογιστή και τον σχετικό εξοπλισμό (λογισμικά λειτουργίας, τοπικό δίκτυο, απαραίτητη δομημένη καλωδίωση).

Ο συνολικός π/υ του έργου ανέρχεται σε 2.522.227,62 ?, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος της «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.).

Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα δημοτικά σχολεία-Τάξεις Υποδοχής (Σχολικό Έτος 2017-18)

 

Η πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.

Συνεπώς η πράξη αποσκοπεί στην ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης και την αποτελεσματική ένταξη των προαναφερόμενων μαθητών/τριών. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων.

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών). Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που θα απασχοληθούν στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, θα στελεχώσουν τις Τάξεις Υποδοχής, Ενισχυτικά Φροντιστηριακά Τμήματα, τις ΔΥΕΠ και τις λοιπές δομές με κύριο αντικείμενο την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε αφενός μεν να διευκολύνεται η ομαλή προσαρμογή και η παραμονή στο εκπαιδευτικό σύστημα των μαθητών/τριών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και των προσφυγοπαίδων, μέσω της υποστήριξης της λειτουργίας των ΔΥΕΠ Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Τέλος, υλοποιούνται συμπληρωματικές δράσεις υποστήριξης της Πράξης (π.χ. ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και Δημοσιότητας, προμήθεια αναλωσίμων κ.λπ.).


Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Σχολικό Έτος 2017-2018)

 

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), της σύστασης Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) και της λειτουργίας των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καθώς και την παραπομπή τους στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) για γνωμάτευση όταν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (αναπληρωτές ΕΕΠ) για τη στελέχωση των Κέντρων Υποστήριξης ΕΑΕ των ΣΔΕΥ ώστε να αποτελέσουν μέλη των Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ).

Επίσης, τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) στελεχώνονται με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (αναπληρωτές ΕΕΠ) και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Ενιαίου Τύπου Δημοτικό Σχολείο (Σχολικό Έτος 2017-18)

 

Η καθιέρωση του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου αποτελεί μια σημαντική μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που αποσκοπεί στην παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας καθώς και στην ποιοτική αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, από το σχολικό έτος 2016 – 2017, όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας από 4/θέσια και άνω, υπάγονται σε έναν τύπο σχολείου, τον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, με ενιαίο διδακτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα καθώς και με λειτουργία προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος. Από το σχολικό έτος 2017- 2018, το ολοήμερο πρόγραμμα επεκτείνεται στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία (1/θέσια, 2/θέσια, 3/θέσια) της χώρας.

Ειδικότερα, στο υποχρεωτικό πρόγραμμα, το διδακτικό ωράριο ορίζεται για όλες τις τάξεις από τις 8:00 έως τις 13:15. Στη ζώνη του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος η έναρξή του ορίζεται στις 13:15 και η λήξη του στις 16:00.

Με το νέο Ωρολόγιο πρόγραμμα, εξασφαλίζεται η ενιαία παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων αλλά και ο εμπλουτισμός και η επέκταση νέων γνωστικών αντικειμένων (ΤΠΕ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) σε όλους τους μαθητές. Στη ζώνη του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος (13:15-16:00) εξασφαλίζεται η ώρα μελέτης με εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ 70, ώστε οι μαθητές να απαλλάσσονται, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, από τον φόρτο προετοιμασίας των μαθημάτων και των εργασιών της επόμενης ημέρας. Στην τρίτη ώρα του ολοήμερου προγράμματος προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών αντικειμένων (ΤΠΕ, Αγγλικά, Αθλητισμός, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων), που δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές να αναπτύξουν τις ψυχοκινητικές και γνωστικές τους δεξιότητες.
Για την υποστήριξη της λειτουργίας του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου απασχολούνται εκπαιδευτικοί (Δάσκαλοι και Εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων).
Επιπρόσθετα, για την υποστήριξη της λειτουργίας του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου υλοποιούνται συμπληρωματικές δράσεις (ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας, προμήθεια αναλωσίμων κ.λπ.).